Drie weken in cijfers - Reisverslag uit Khett Batdambang, Cambodja van Leandra en André Dam-Lok - WaarBenJij.nu Drie weken in cijfers - Reisverslag uit Khett Batdambang, Cambodja van Leandra en André Dam-Lok - WaarBenJij.nu

Drie weken in cijfers

Door: Leandra

Blijf op de hoogte en volg Leandra en André

30 Maart 2013 | Cambodja, Khett Batdambang

Omdat ik toch zo lekker bezig ben met getallen en beschrijvingen: de afgelopen drie weken in cijfers!

105 pagina's leerkrachten vragenlijsten
50 mentor vragenlijsten
21 lesobservaties van leerkrachten
12 studenten observaties
6 mentor gesprekken
4 evaluatiegesprekken met leerkrachten
3 interviews met 12 studenten
2 DVD sessies met studenten
2 evaluatiegesprekken met directeuren
2 skypegesprekken met (co)promotoren in Nederland
1 skype gesprek met voormalig VSO-er
en héél veel bandjes voor de filmpjes...

Daar kwamen dan ook nog eens een aantal sollicitatiegesprekken bij, dus het was heerlijk om afgelopen zondag onszelf even lekker te laten verwennen in het Battambang Resort.

De rust keert een klein beetje weer, alleen al vanwege het feit dat ik weer redelijk mijn eigen tijd in kan delen en niet zoveel meer afhankelijk ben van anderen. Helaas moeten er nu nog héél veel van die sessies die ik heb opgenomen, letterlijk uitgeschreven worden, samen met Nehru. Niet echt het leukste werk natuurlijk. Maar: er zit wat afwisseling aan te komen!
De komende week zullen we een vlug ritje naar Phnom Penh maken, zodat ik Unicef en iemand van het ministerie van Onderwijs kan spreken. Daar heb ik ook afgesproken met mijn salsa partner, dus hopelijk nog een laatste keer salsa dansen :-).
Komend weekend gaan we (ook weer in twee dagen) op en neer naar Siem Reab om wat foto's als cadeautje voor een vriend die een bar gaat openen af te laten drukken op doek. Het zal de laatste keer worden in ons favoriete guesthouse en waarschijnlijk ontmoeten we ook nog een andere VSO-er. Op 9 april vertrekken we voor een paar dagen naar Chiang Mai om Ed en Karel op te zoeken. Dat wordt gezellig!
We gaan midden in het Khmer/Thai nieuwjaar proberen terug te reizen, zodat we niet teveel dagen missen omdat er natuurlijk nog heel veel aan het eindrapport gedaan moet worden.... Dat zal ik eind april in Phnom Penh én in Battambang presenteren. Nu maar hopen dat alles op tijd afkomt, want op 1 mei zitten we écht in het vliegtuig naar New Delhi... :-).
Fijne Pasen!

  • 30 Maart 2013 - 12:02

    Sylvie:

    Wow, wat heb je veel gedaan zeg! En nog veel te doen plus leuke dingen voor komende maand. Het aftellen kan beginnen, lijkt me best gek! Geniet ervan!!! X

  • 30 Maart 2013 - 12:45

    Anneke:

    Hoi Lean,

    ik word al moe als ik alles lees maar, wat mij betreft ontbreekt er nog een cijfer:
    van mij krijg je een 10!!!!!

    Anneke

  • 30 Maart 2013 - 14:15

    Heleen:

    Dag Andre en Leandra,

    Voor julliue ook fijne paasdagen toegwenst, voor zover dat kan bij jullie.
    Hier is het koud, dus niet echt een lentegevoel.
    Heleen

  • 30 Maart 2013 - 15:41

    Karel:

    Druk, druk ,druk. Ik hoop dat je je bij ons kunt ontspannen en gezellig gaat het zeker worden !

  • 31 Maart 2013 - 11:39

    Nelleke:

    ik heb nog 1 eitje gezien hier in PP, hoewel we 2 paasdagen hebben en 0 paashazen, helaas ;-) Hele fijne dagen!

  • 01 April 2013 - 12:23

    Maaike Lok:

    Ha Lean,

    Wat moet er nog veel gebeuren in die laatste maand, maar jou kennende gaat het lukken. Niet teveel nadenken, gewoon doen! Je weet wat je moeder vroeger al zei: niet zeuren, doorlopen! Toch, sterkte en succes met al je bezigheden. In gedachten zal ik met je meedenken! En....een mooie vakantie in India zal je loon zijn!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Leandra en André

Actief sinds 26 Juni 2008
Verslag gelezen: 1013
Totaal aantal bezoekers 241396

Voorgaande reizen:

01 September 2010 - 01 December 2012

Cambodja

15 September 2008 - 10 Juli 2010

China

Landen bezocht: