Weer thuis! - Reisverslag uit Shanghai, China van Leandra en André Dam-Lok - WaarBenJij.nu Weer thuis! - Reisverslag uit Shanghai, China van Leandra en André Dam-Lok - WaarBenJij.nu

Weer thuis!

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Leandra en André

13 Juli 2010 | China, Shanghai

Na ons bezoek aan Shanghai en de wereldtentoonstelling zat er "alleen nog" een reisje van 20 uur aan te komen. Via Dubai reisden we vrijdagavond naar Nederland, waar we zaterdagmiddag om 13.30 uur weer voet op Nederlandse bodem zetten. Vreemd hoor... die groene, lekker ruikende omgeving, met al die mensen die je gewoon verstaan en zaken die gewoon goed georganiseerd zijn!
We werden verwelkomd door familie en vrienden en we moeten zeggen: het was heerlijk om elkaar weer vast te houden, bij te kletsen, gezellig te eten met elkaar en te lachen!

We hebben de komende tijd alle tijd om weer iedereen te zien, dus als je zin hebt om wat af te spreken: mail of bel even! Sinds vandaag is ons mobiele nummer voor in Nederland 06 - 29166279.

We nemen even vakantie voor onze reisverslagen. Binnenkort (vanaf 1 september) kunnen jullie via hetzelfde adres weer horen hoe het allemaal in Cambodja gaat!
Tot gauw!

• 12 Juli 2010 - 20:55

Laura:

Wat leuk en fijn toch lijkt me! En straks weer spannend in een nieuw land! Tot met het Visao weekend in elk geval!
    groetjes Barry & Laura

• 12 Juli 2010 - 23:00

Wim Nijssen:

welkom terug dan maar weer en tot ooit!

• 13 Juli 2010 - 06:17

Familie Vd Voort:

Fijn dat jullie weer terug zijn in Nederland. Geniet ervan!

Groetjes,

Pim en Linda van der Voort

• 13 Juli 2010 - 07:16

Ed En Karel:

Welkom thuis.Nog een weekje en wij komen ook weer even naar Nederland. Tot dan.

• 13 Juli 2010 - 14:11

Jorianne:

Hoi Lean en Andre, wat heerlijk dat jullie er weer zijn! Bedankt voor je berichtje voor het afscheid van Opmaat. Hoop je snel te spreken. Ben nu even 2 dagen naar Antwerpen, maar ga je vrijdag of zaterdag even bellen.
    Groetjes Jor

• 14 Juli 2010 - 08:23

Heleen:

Dank voor alle mooie verhalen.
    Een fijne tijd in Nederland gewenst. Geniet van het weer, geniet van je familie en van alles wat Nederland maakt zoals je misschien wel een beetje vergeten had.
    Ik volg jullie straks weer graag.

h.gr.

• 15 Juli 2010 - 20:23

Maureen:

Welkom terug!

Veel dank voor het delen van jullie ervaringen in China. Ik kijk uit naar het vervolg vanuit Cambodja.
    Maar geniet eerst van deze weken met jullie dierbaren!