Hoera... weekend! - Reisverslag uit Kâmpóng Cham, Cambodja van Leandra en André Dam-Lok - WaarBenJij.nu Hoera... weekend! - Reisverslag uit Kâmpóng Cham, Cambodja van Leandra en André Dam-Lok - WaarBenJij.nu

Hoera... weekend!

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Leandra en André

25 September 2010 | Cambodja, Kâmpóng Cham

Ook voor ons begint deze zaterdagavond het weekend... Na weer een week taalcursus is het toch wel genieten in een hangmatje met een welverdiend biertje. Klinkt heel relaxt, en dat is het ook! De taalcursus is nog steeds leuk, maar we vinden het ook wel heel spannend dat we morgen in de bus naar Battambang gaan. Een eerste kennismaking met onze verblijfplaats voor de komende twee jaar!
Vanuit Battambang laten we natuurlijk weten hoe het is. Nu eerst nog even de nodige informatie:

Jullie kunnen ons bellen via het volgende goedkope nummer (7 cent per minuut):
0900-5050267 (wacht op de welkomstboodschap), daarna 00855- 78809939 (Lean) of 00855-78809940 (Andre). SMS-en kan gewoon via het nummer maar dan zonder 0900 etc.

Voor al jullie kerstkaarten (haha), geboortekaartjes (de eerste is er alweer - baby, bedoel ik dan - gefeliciteerd Marijt!!), pakketjes, lieve kaartjes, verjaardagskaartjes en het-gaat-goed-met-ons-kaartjes: we hebben geen eigen adres en dat krijgen we ook niet. Het postsysteem in Cambodia is van dien aard dat het programmakantoor het op zich heeft genomen om alle post door te sturen. Het adres is :

Leandra Lok and Andre van Dam
VSO programoffice
19, street 214
Sankat Boeung Rang
PO box 912
Phnom Penh

Zij zullen het dan met een taxi of bus één keer in de week bezorgen. Reken op minstens twee weken!

Tot zover, terug vanuit Battambang!

• 25 September 2010 - 14:43

Ed En Karel:

Lekker hoor, relaxen in een hangmat. Goede reis morgen en geniet van alle nieuwe ervaringen.

• 25 September 2010 - 18:20

Sylvie:

En kerstkaartjes voor mij mogen ook naar dat adres;-)