Mooi zomerweer - Reisverslag uit Tanchang, China van Leandra en André Dam-Lok - WaarBenJij.nu Mooi zomerweer - Reisverslag uit Tanchang, China van Leandra en André Dam-Lok - WaarBenJij.nu

Mooi zomerweer

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Leandra en André

24 Mei 2010 | China, Tanchang

Dit weekend hebben we eens écht van het mooie weer kunnen genieten, net als jullie in Nederland.
André heeft zijn eerste zwempartijtje in de rivier er weer op zitten. Het water was nog wel erg koud... maar het was boven water gelukkig lekker warm.

Na de training in Nan Yang, hier anderhalf uur vandaan, zijn we (Astrid, Eunice - mijn vertaalster - en ik) zondagmiddag de tempelberg daar op gewandeld. Het is een behoorlijke trap (alhoewel het niets is vergeleken met de trap die we in de vakantie een paar weken geleden deden :-)) maar het uitzicht was GEWELDIG!
Omdat ik ook weer follow up bezoeken had gepland vóór de training, verbleven we een aantal dagen hier. Ter illustratie ook nog wat foto's van het hotel én de sanitaire voorzieningen. Ik voelde me net als op de camping, met mijn toiletpapiertje op weg naar het toilet ;-)

Zoals verteld zijn de voorbereidingen voor de terugreis in volle gang. Over drie weken komt er iemand van het hoofdkantoor in Beijing om te praten over de toekomst in Tanchang. Met haar hopen we ook een vergadering te hebben in Lanzhou, waar het provinciale Education Bureau zit. We maken van de gelegenheid gebruik om alvast wat baggage op te sturen, omdat we natuurlijk weer véél te veel hebben om allemaal mee te krijgen met het vliegtuig. Het ticket naar huis is ook geboekt, dus zo langzamerhand wordt het toch allemaal "echt"!
Maar tot de tijd dat het allemaal zo ver is: nog steeds de groeten uit China!

  • 24 Mei 2010 - 17:47

    Marjan:

    Nou, ik geloof dat ik al niet meer zou hoeven op zo´n wc!! En nu ruiken wij het nog niet eens.....

  • 25 Mei 2010 - 06:14

    Sylvie:

    Je hebt in elk geval weer even gewerkt aan je beenspieren met dat toilet en die prachtige bergen;-)

    Liefs Syl

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: China, Tanchang

China

Recente Reisverslagen:

13 Juli 2010

Weer thuis!

07 Juli 2010

In Shanghai!

01 Juli 2010

Laatste keren...

16 Juni 2010

"Je bent de ware Chinese communist"

01 Juni 2010

Een lunch voor 35 leerkrachten
Leandra en André

Actief sinds 26 Juni 2008
Verslag gelezen: 422
Totaal aantal bezoekers 241700

Voorgaande reizen:

01 September 2010 - 01 December 2012

Cambodja

15 September 2008 - 10 Juli 2010

China

Landen bezocht: